Filmy

Filmy z wakacji

sobota, 26 listopada 2011

Singapur - Sentosa

Sentosa from Michal Migda on Vimeo.
Dzisiaj ostatni dzien w Singapurze. O 10tej robimy check-out. Z uwagi na fakt, ze wylot mamy chwilę przed północa, po zostawieniu bagaży w hotelowej przechowalni jedziemy na wyspe Sentosa, gdzie planowaliśmy robic sky diving w najwiekszym na swiecie tunelu powietrznym. Na wyspę udało nam się dostać drogą powietrzną przy użyciu cable cars, skąd mielismy piękny widok na cały Singapur łącznie z portem i mariną. Planowany sky dving jednak się nie udał, wolny slot przypadl na czas naszego wyjazdu na lotnisko i powrót do Polski. W zastepstwie pozwiedzalismy wyspę, na której ponownie spotkalismy parę rodaków i studentów INSEAD bawiących się na plaży. Przy okazji  byliśmy rownież na najbardziej wysuniętym na poludnie punkcie kontynentalnej Azji. Potem jeszcze raz wpadliśmy do centrum miasta, ostatnie spojrzenie na drapacze, hotel Marina Bay Sands i singapurskiego lwa miotającego wodą z paszczy. Następnie tradycyjnie kolacja u Chinczyka w dzielnicy Katong, drink Cuba Libre z prawdziwego kubańskiego rumu Havana Club i punkturalnie o 21:30 shuttle bus z hotelu zabrał nas na lotnisko. Tu odprawa już spokojniejsza, po odprawie drobne zakupy i przez godzine oczekiwanie na Airbusa 380 (Lufthansa), którym wracamy do Frankfurtu. W kieszeni zostało 5 dolarów singapurskich na pamiatkę, bo nie udało się ich wydać. W okolicach północy wylatujemy do Farankfurtu, w którym lądujemy około 6tej rano. Potem około 8:50 wylot do Monachium, aby w koncu trafic do Gdanska okolo poludnia. A wiec to juz koniec wakacji;)